שרשראות מהממות שישדרגו לך את הלוק

בעזרת השרשרת המתאימה, תוכלו לשדרג את הלוק שלך בקלות ובלי השקעה גדולה.

גם אאוטפיט שמורכב מג'ינס וטישרט פשוטה יכול להפוך ללא פחות ממדהים, באמצעות שילוב נכון של אקססוריז.

שילוב כזה ייקח את המראה שלך צעד אחד קדימה ויגרוף מחמאות מקיר לקיר.

אז איך עושים את זה נכון? על כך בכתבה שלפניכן.

 

טיפים לבחירת שרשרת מתאימה

אחת הדרכים הכי פשוטות ומהירות לשדרג כל אאופיט, היא שרשרת שנבחרה בקפידה. שרשראות לאישה יכולות להכתיב את הלוק כולו, ולקחת אותו לכיוון אלגנטי ומוקפד, או קליל ואופנתי. אז איך עושים את זה נכון? הנה כמה טיפים שחשוב לקחת בחשבון:

התאימי את הצבעים:

לוק בצבעים ניטרליים כדאי לשלב עם שרשרת בצבע בולט, או לחליפין בשרשרת עם תליון גדול. אם את לובשת חולצה בגוון חם, ענדי שרשרת בגוון קר. למשל – חולצה צהובה עם שרשרת ירוקה.

 

שלבי שרשרת קצרה ושרשרת ארוכה:

למראה נועז ואופנתי שלבי שרשראות באורכים שונים. בשנים האחרונות שרשראות לאישה נמכרות מראש כשרשראות עם כמה שכבות, ארוכה, בינונית וקצרה.

 

התאימי את השרשרת לגזרה של החולצה:

למשל, חולצות עם צווארון V כדאי לשלב עם שרשראות שהאורך והצורה שלהן מתאימה למחשוף. חולצות עם צווארון עגול מתאימות לשרשראות עם תליונים גדולים או שרשרת שכבות. לחולצות מכופתרות יתאימו שרשראות קצרות.

 

התאימי את השרשרת לשאר האקססוריז:

כשאת בוחרת שרשרת, שימי לב שאת לוקחת בחשבון את שאר התכשיטים שלך. השרשרת צריכה להתאים לא רק לחולצה, אלא גם לצמידים ולעגילים שלך, אם את עונדת כאלה.

 

השרשרת צריכה להתאים גם לאישיות שלך

כשאנחנו מחליטות על סגנון לבוש וגם כאשר אנחנו בוחרות תכשיטים, חשוב להתאים את הסגנון לאישיות שלנו, כך שנוכל להרגיש אותנטיות ומחוברות לעצמנו. חיבור כזה יגרום לך להיות בטוחה בעצמך, וכשאת בטוחה בעצמך את הכי אטרקטיבית. אל תנסי להיות משהו שאת לא כי זה לא יעבוד לאורך זמן.

 

התאימי את התכשיט לאירוע

שרשראות יקרות ועמוסות שיתאימו לאירוע כמו חתונה למשל, עלולות להיראות משונות בסיטואציה קז'ואלית כמו יום עבודה, שלא לומר סיבוב בסופר. דאגי להתאים את השרשרת שלך לאירוע ולסביבה שבה את נמצאת. לאירוע חגיגי כדאי לענוד סט תואם של שרשרת, עגילים וצמידים. זה המקום להראות בו את תכשיטי הזהב והכסף היקרים שלך. לעומת זאת, אם את מגיעה לראיון עבודה, השתדלי שהלבוש שלך יהיה מוקפד אך סולידי, הימנעי משרשראות עם צבעים או הדפסים בולטים.

 

התאימי את השרשרת לתווי הפנים והמבנה שלך

נשים נמוכות בעלות מבנה פנים עגלגל, יגלו ששרשראות ארוכות מחמיאות להן. לנשים עם קו לסת חד מומלץ לענוד שרשרת קצרה, שתגרום לאפקט שיעגל את צורת הפנים. לעומת זאת לנשים עם מבנה גוף צר כדאי לבחור בשרשרת עם תליון גדול והרבה נוכחות.

לסיכום, באמצעות השרשרת הנכונה תוכלי לשדרג ולהפוך כל לוק סתמי ללוק מהמם שיגרוף המון מחמאות. בבחירת השרשרת כדאי לקחת בחשבון את הבגדים שאת לובשת, אופי האירוע אליו את הולכת ואת תווי הפנים שלך, אך מעל הכל הכי חשוב שתרגישי בנוח עם עצמך.

 

פריט יוקרתי

תוכן עניינים
מצאתם מה שחיפשתם ? שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
עוד באתר
טבעת האירוסין המושלמת

כל החברים שלך כבר התחתנו? נדמה לך שהגיע גם זמנך והיית רוצה לעשות מסיבה גדולה כזאת שבה אתה והחברה שלך הופכים לזוג נשוי? אם כך, ברור מדוע אתה מתרגש ומדוע

שעה שלוש
תכשיטים
איך למצוא באונליין שעונים לגבר במבצע?

סדר הוא אחד הדברים החשובים ביותר בחיים. אדם אשר אינו מסודר הוא אדם אשר יתקשה לנהל קריירה מצליחה, יתקשה בזוגיות ובטח ובטח יתקשה לגדל ילדים. לכן עולה השאלה מה אפשר

ג'ונגל
תכשיטים
לא רק יהלומים: מה עוד ניתן למצוא באפריקה

מעוניינים לצאת לטיול באפריקה ותוהים לעצמכם מה ניתן למצוא? ובכן, להלן מספר אטרקציות מובילות אשר יאפשרו לכם לתכנן טיול מושלם ואיכותי. כל הפרטים – בהמשך המאמר. אפריקה – לא מעט

תכשיט יוקרתי
תכשיטים
למה טבעת איטרניטי היא הטרנד הלוהט של העונה?

לא מכירות את טבעת האינטרניטי? טבעות מסוג זה משובצות יהלומים לכל אורכן וניתן למצוא אותן בחנויות תכשיטים יוקרתיות. הטבעות יפהפיות וקנו להן קהל רב של מעריצות, כל אישה בעולם חולמת