רוכש טבעת אירוסין? רכישה של טבעת יהלומים נוספת תשלים את האפקט

עומד לרכוש את טבעת החלומות? הוספה של טבעת משובצת יהלומים משלימה תשלים את האפקט ותגרום לכך שהצעת הנישואין שלך תהיה משודרגת פי כמה.

טבעת אירוסין – תוספת של טבעת יהלומים להשלמת האפקט או בפני עצמה

אחד הטרנדים הבולטים כיום בענף התכשיטים הוא רכישה של טבעת אירוסין וביחד עמה טבעת יהלומים דקה יחסית אשר משובצת ביהלומים,  להשלמת האפקט. למעשה, מסבירים המומחים של דיימונד פקטורי כי חלה עלייה משמעותית בהתעניינות של הציבור לגבי טבעות משלימות, זאת לאור העובדה כי ניתן לרכוש אותן בעלות אטרקטיבית מאוד. לכן, אם אתם עומדים בפני רכישה של טבעת אירוסין ורוצים להשלים את המראה הכללי, המומחים של חברת דיימונד פקטורי מציגים לכם את התכשיטים היפים והמיוחדים ביותר אותם תוכלו להוסיף לטבעת האירוסין או לרכישת טבעת יהלומים לשדרוג טבעת האירוסין הקיימת:

טבעת עם כמה יהלומים

 

  • טבעת מגי – מדובר בטבעת יהלומים משלימה לטבעת האירוסין הקיימת או טבעת אשר ניתן לרכוש בפני עצמה, זאת לאור העובדה כי מדובר בטבעת אשר משובצת ב 13 יהלומים נוצצים במיוחד אשר מעניקים אפקט מושלם ונוצץ במיוחד. קליק לרכישה.
  • טבעת ניקיטיה – טבעת דקה במיוחד וייחודית מאוד, זאת לאור העובדה כי מדובר בשיבוץ ייחודי בטכניקה ספציפית מאוד אשר מעניקה זוהר וברק יוצא דופן. קליק לרכישה.
  • טבעת היילי – טבעת יוצאת דופן בקטגוריה הזו, זאת לאור העובדה כי ישנם חמישה יהלומים גדולים במשקל של 1.01 קראט, מה שמהווה טבעת משלימה יפהפייה לטבעת האירוסין הקיימת או טבעת אשר ניתן לענוד לצד טבעות נוספות. קליק לרכישה.
  • טבעת פאולה – בקטגוריה הזו מדובר באחת הטבעות המרשימות ביותר, תודות למשקל יהלומים מסיבי אשר עומד על 0.69 קראט. מדובר בשיבוץ יהלומים ייחודי ביותר אשר נדמה כמשטח חלק, המשלב בין זהב לבן לבין זהב צהוב. קליק לרכישה.
  • טבעת ניקי – הטרנד השחור לא פסח גם על עולם היהלומים, ובייחוד בכל הקשור לטבעת הזו. טבעת ניקי זהב לבן משובצת ב 0.25 יהלומים שחורים ומיוחדים מאוד אשר מקנים מראה קלאסי עם טוויסט, למביני דבר. קליק לרכישה.
  • טבעת רותם – זהב צהוב נחשב בשנים האחרונות לאחד המבוקשים ביותר, זאת לאור המקרה היוקרתי והייחודי של טבעות אשר מצופות בזהב צהוב. הטבעת הזו, אשר במשקל מדהים של 1.01 קראט משובצת בחמישה יהלומים עגולים אשר יוצרים צורה של משטח יהלומים נוצץ, והיא מהווה את פסגת החדשנות בענף היהלומים לאור השיבוץ הייחודי מאוד שלה. קליק לרכישה.
  • טבעת ריימונד – טבעת מרשימה ביותר, זאת לאור העובדה כי היא ברמת ניקיון גבוהה מאוד בדרגה של VS2 ומשובצת במשקל יהלומים של 0.50 קראט, מה שמקנה מראה מסיבי אבל יוקרתי מאוד המהווה טבעת משלימה יוצאת דופן וייחודית מאוד. קליק לרכישה.

רוצים לשמוע איך קונים יהלומים לחצו כאן

תוכן עניינים
מצאתם מה שחיפשתם ? שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
זוג
עוד באתר
המדריך המלא להצעת נישואין מושלמת

הצעת נישואין היא רגע משמעותי ובלתי נשכח. לכן, יש לחשוב לעומק על אלמנטים אשר ירכיבו הצעה מושלמת. במאמר זה נעניק לכם את המדריך להצעת נישואין, באופן קל ופשוט. כל הפרטים

ג'ונגל
תכשיטים
לא רק יהלומים: מה עוד ניתן למצוא באפריקה

מעוניינים לצאת לטיול באפריקה ותוהים לעצמכם מה ניתן למצוא? ובכן, להלן מספר אטרקציות מובילות אשר יאפשרו לכם לתכנן טיול מושלם ואיכותי. כל הפרטים – בהמשך המאמר. אפריקה – לא מעט

תכשיטים
טבעות אירוסין
הזמנת טבעת אירוסין בהתאמה אישית

היום זה כבר ברור לך יותר מאשר בעבר שאתה מוכן ורוצה להתחתן? האישה שאתה מבלה את חייך בחודשים האחרונים היא האהבה האמתית שתמיד חיפשת ואיחלת לעצמך? אם כך, ברור מדוע

תכשיט יוקרתי
תכשיטים
למה טבעת איטרניטי היא הטרנד הלוהט של העונה?

לא מכירות את טבעת האינטרניטי? טבעות מסוג זה משובצות יהלומים לכל אורכן וניתן למצוא אותן בחנויות תכשיטים יוקרתיות. הטבעות יפהפיות וקנו להן קהל רב של מעריצות, כל אישה בעולם חולמת