המתנה המושלמת – חריטה אישית על טבעת

טבעות הן מתנה יפהפייה, מושקעת ומרגשת. ומה יכול להפוך את הטבעת למתנה מושלמת ממש? תוספת חריטה אישית, שיכולה להפוך תכשיט לקמע. על כך במאמר שלפניכם

 

גלגולה של טבעת

טבעות תמיד היו סמל סטטוס בתקופות עתיקות, רק מי שהיה עשיר דיו ולא נדרש לעבוד בעבודת כפיים, הרשה לעצמו לקשט את אצבעותיו בתכשיט. בהמשך הפכה הטבעת לתכשיט נפוץ במיוחד וכאמירה ברורה לגבי העונד אותה – את טבעת הריבון ענדו מלכים וקיסרים, טבעת חותם הייתה רק לבעלי תפקידים בכירים, טבעת בישוף היא סמל לתפקיד דתי וטבעת מחזור או טבעת אליפות משייכים את העונדים אותם לקבוצה ולקהילה שלהם, וכמובן טבעות אירוסין וטבעות נישואין שהיוו, ועודן, סמל למצב המשפחתי של העונדים אותם.

 

למה דווקא טבעת?

הענקת טבעת היא, פעמים רבות, אירוע בעל משמעות, זו יכולה להיות הצעת נישואין, המלכה של מלך או סיום לימודים אקדמיים בחלק ממדינות העולם. טבעות כאלה מעוצבות במיוחד או נוספת עליהן חריטה אישית והטבעת היא סימן וסמל לעונד אותה, לעצמו וסמל לכל מי שמבחין בטבעת על אצבעות ידו.

הידיים הם חלק מאוד מרכזי בגוף ואנחנו משתמשים בהן הרבה כאשר אנחנו פוגשים אדם מוכר או מכירים אדם חדש – אנחנו מציגים את הידיים, עליהן נענדות טבעות כאשר אנחנו לוחצים ידיים וכן בשימוש בידיים תוך כדי דיבור בשיחה.

 

איך חורטים על טבעת?

בעבר, תכשיטים עדינים ודקים לא היו מתאימים לחריטה בגלל גודלם והיכולת המוגבלת של אמצעי חריטה ידניים. היום, בעזרת טכנולוגיות מתקדמות של חריטה באמצעות לייזר, ניתן לחרוט על טבעת דקה מאוד אפילו משפט שלם באופן שיהיה ברור, קריא ומדויק.

הבחירה הנפוצה ביותר בחריטות על גבי טבעות היא חריטה של שמו של עונד הטבעת, שמו של מעניק הטבעת או שמות של אנשים קרובים ויקרים מאוד לעונד הטבעת, למשל טבעות מיוחדות לאימהות שנושאות את שמות ילדיהם.

 

מילים חשופות ומילים נחבאות

טבעת היא תכשיט שעונדים על האצבע, קרוב מאוד לעור. לכן על טבעות ישנה אפשרות להוסיף לחריטה הרגילה, מצדה החיצוני, חריטה סמויה בתוך הטבעת. מילים או שמות שרק עונד או עונדת הטבעת יידעו על קיומם. בעזרת טכנולוגיות החריטה הזמינות בימינו, החריטה נעשית בעדינות יוצאת דופן ואין סיכוי שתרגישו בעור את החריטה, אבל תמיד תדעו שהן שם – המילים שחשובות לכם אבל הן פרטיות ואישיות דיין כדי לבחור שיהיו איתך, מבלי להראות.

 

למי כדאי להעניק טבעת עם חריטה אישית במתנה?

טבעות הן תכשיט שמתאים לגברים ולנשים, לצעירים ולמבוגרים ובעצם, לכולם. בדרך כלל נצפה לראות טבעות על אצבעות ידיהן של נשים יותר מאשר שנצפה להן, על אצבעות ידי גברים, למעט טבעות נישואין. טבעת עם חריטה אישית היא מתנה שמתאימה לכל אחד, אף על פי שטבעות עם חריטת שמות הן לרוב טבעות שמוענקות לאימהות שמבקשות לענוד תכשיט עם שמות ילדיהן כקמע אישי או כתזכורת לאהובים עליהן ביותר.

חריטה אישית

תוכן עניינים
מצאתם מה שחיפשתם ? שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
שרשרת
תכשיטים
גברים בסטייל: הכירו את הטרנדים החמים של 2020

אופנת הגברים לשנת 2020 עומדת כולה בסימן של שימוש  באקססוריז, ובראשם תכשיטים מעוצבים. מהם הטרנדים החמים אותם מומלץ להכיר לקראת השנה החדשה? על כך ובהרחבה – במדריך הבא.   הטרנדים

אישה לבושה לאירוע
שרשראות
שרשראות מהממות שישדרגו לך את הלוק

בעזרת השרשרת המתאימה, תוכלו לשדרג את הלוק שלך בקלות ובלי השקעה גדולה. גם אאוטפיט שמורכב מג'ינס וטישרט פשוטה יכול להפוך ללא פחות ממדהים, באמצעות שילוב נכון של אקססוריז. שילוב כזה