יש לכם ביטוח על התכשיטים שלכם – בדקו האם הוא לא כפול

לאורך השנים צברתם כל מיני סוגים של תכשיטים, יקרים יותר ויקרים פחות.

עם הזמן הבנתם שכדאי לשמור אותם במגירה קטנה וחשאית, שרק אתם תדעו שהתכשיטים שלכם נמצאים בה, ושבמידה וחס וחלילה מישהו יפרוץ לכם לבית – אותם תכשיטים יהיו המקור האחרון שהפורץ יגיע אליו.

בנוסף, רכשתם ביטוח דירה שיתן כיסוי על כל התכשיטים הקיימים שלכם, במידה והם ייגנבו או שחס וחלילה יקרה להם משהו במסגרת של אירוע לא צפוי כמו רעידת אדמה, שריפה ועוד.

אז יש לכם ביטוח על התכשיטים שלכם, עכשיו הגיע הזמן שתבדקו האם הוא לא כפול.

מה זאת אומרת? כל הפרטים כאן למטה.

 

ביטוח על התכשיטים שלכם – אחד הדברים החשובים שכדאי לעשות

ביטוח על התכשיטים שלכם הוא חשוב מהסיבה הפשוטה הבאה: התכשיטים האלו נרכשו במיטב כספכם והם מוגדרים בתור מוצרים יקרי ערך. ממש כמו שאתם עושים ביטוחים על החיים שלכם, שהם יקרי ערך, ביטוח על הבריאות שלכם, שהיא יקרת ערך גם היא, כך גם התכשיטים שלכם ראויים לביטוח משלהם במסגרת ביטוח דירה או ביטוח חיים.

אז לעשות ביטוח זה טוב ויפה, אבל חשוב לדעת שבשנים האחרונות קיימת בעיה שמתרחשת אצל אחוז גדול מאוד מהאוכלוסיה, בעיה בשם כפל ביטוחים.

 

מה זה כפל ביטוחים?

כפל ביטוחים הוא מונח המתאר סיטואציה שבה המבוטח משלם פעמיים עבור ביטוח מסויים. למשל, בשנת 2015 הצטרפתם לפוליסת ביטוח חיים מסויימת אצל אחת מחברות הביטוח, ובשנת 2017 קיבלתם טלפון מנציג של חברת ביטוח אחרת שהציע לכם פוליסת ביטוח חיים משתלמת במיוחד. הצטרפתם אליה ולא ביטלתם את פוליסת הביטוח הקודמת והופ – הנה לכם כפל ביטוחים.

 

איך אפשר להימנע מכפל ביטוח על התכשיטים שלכם?

אז קודם כל חשוב לדעת שביטוח כפול הוא אסור היום על פי חוק, ונציגי חברות הביטוח צריכים להקפיד עליו מאוד. במידה ונציג ביטוח מתקשר אליכם ומציע לכם פוליסת ביטוח מסויימת, הוא חייב לוודא את ביטול הפוליסה הקודמת שלכם כדי למנוע מצב של ביטוח כפול.

בכל מקרה, בכל הנוגע לגבולות האחריות שלכם, חשוב לוודא שאתם נמצאים עם היד על הדופק בכל מה שקשור בביטוחים שלכם, ובדיוק בשביל זה כדאי להכיר את הר הביטוח.

 

הר הביטוח – לא עוד כפל ביטוח על התכשיטים שלכם ובכלל

הר הביטוח הוא מיזם שבא במטרה לסייע לאזרחי מדינת ישראל לאתר כפל ביטוחים שקיים או לא קיים עבורם אצל חברות הביטוח השונות. בהזנת פרטים פשוטה תוכלו לגלות אילו פוליסות קיימות עבורכם ובאילו חברות ביטוח, ותוכלו להתנהל עם העניין בהתאם – לבטל או להצטרף לאיזו פוליסה שמתחשק לכם. רוצים לבדוק גם? עשו בדיקה בהר הביטוח הפרטי וקבלו תוצאות אמינות ומהירות. בהצלחה!

 

טבעת יהלום

תוכן עניינים
מצאתם מה שחיפשתם ? שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
עוד באתר
כך תקנה צמיד יפה לאשתך

יום ההולדת של אשתך האהובה מתקרב ואתה חושב מה תוכל לקנות לה? מחפש מתנה שתרגש אותה באמת? אם כך, ברור לנו מדוע אתה בדילמה, כי למרות שאתה מכיר את אשתך

תכשיטים
טבעות אירוסין
הזמנת טבעת אירוסין בהתאמה אישית

היום זה כבר ברור לך יותר מאשר בעבר שאתה מוכן ורוצה להתחתן? האישה שאתה מבלה את חייך בחודשים האחרונים היא האהבה האמתית שתמיד חיפשת ואיחלת לעצמך? אם כך, ברור מדוע

עוד באתר
טבעת האירוסין המושלמת

כל החברים שלך כבר התחתנו? נדמה לך שהגיע גם זמנך והיית רוצה לעשות מסיבה גדולה כזאת שבה אתה והחברה שלך הופכים לזוג נשוי? אם כך, ברור מדוע אתה מתרגש ומדוע