איך לבחור חפתים ושעון שיתאימו לחליפת החתן שלכם

חשיבות הבחירה

כאשר לובשים רק חליפה, ללא האביזרים האחרים, היא כמובן נראית נהדר, אבל אלו תוספים שמרימים בכמה רמות את המראה עם החליפה. צריך לשים לב מה מעוניינים לשדר ולפי זה לבחור את האקססוריז השונים.

כאשר מדובר בחליפת חתן, כל פרט ופרט מוסיף לאיכות ולייחודיות של החליפה. כמובן שהחליפה צריכה להיות מתאימה לסגנון המסוים של האירוע ולחליפת הכלה. החפתים והשעון מסייעים מאוד בהתאמה על ידי הפרטים הקטנים.

 

שעון

השעון הוא חלק משמעותי, חשוב וקלאסית כאשר מדברים על חליפת חתן. מעבר לצורך בידיעת השעה, שעון אלגנטי שמתאים בדיוק לסגנון האירוע יכול לשדר יוקרתיות ומראה בחירה אישית מוצלחת שיכולה להעיד על טעם טוב.

 

סוגי שעונים

כאשר בוחרים שעון, יש לשים לב למספר גורמים – הרצועה, עיצוב המחוגים ומראה החלק המרכזי של השעון.

כאשר מסתכלים על רצועה, יש לראות מה הצבעים של הרצועה, מאיזה חומרים היא עשויה, האם הרצועה ממותגת או לא, האם היא עשויה בעבודת יד או לא. כל השאלות הללו מעידות על איכות והזמן שבו הרצועה יכולה להחזיק.

הבחירה להתאים את הרצועה לצבעים של החליפה היא משמעותית מאוד ומסייעת לגיבוש הלכידות של מראה החליפה. במידה ורוצים להוזיל עלויות ניתן לקנות רצועה לא מקורית ואת השעון עצמו כן. הכל שאלה של התקציב שיש לרכישת שעונים שכן הם יכולים להגיע לסכומים גבוהים מאוד.

ברמה הטכנית שווה לבדוק את אורך הרצועה, המרחק בין רגלי השעון, את רוחב האבזם ועובי הרצועה. כל אלו מהווים חלק משמעותי מאוד בנראות של השעון. שעון דק ואלגנטי משדר רושם אחר מאשר שעון אלגנטי ועבה.

 

חפתים

החפתים הם תוספת קטנה אך משמעותית להבעת הטעם האישי. ישנם סגנונות רבים של חפתים שנועדו לסוגי אירועים שונים ולסוגי רשמים שונים. בחירה נכונה של החפתים, למשל בצורה מסוימת יתכתב עם החליפה או עם העניבה ובכך ימשיך את האחידות הסגנונית.

 

סוגי חפתים

כאשר בוחרים חפתים כדאי לשים לב לצבע החפתים ולצורתם. כאשר מתאימים את סוגי החפתים לחליפת חתן כדאי להתאים אותם למשל לצבע של החליפה או לצבע של שמלת הכלה. מגוון החפתים הוא עצום, הצורות השונות מהוות גימור אלגנטי שמראה על חשיבה וירדה לדקויות.

החפתים יכולים להיות עשויים מחומרים שונים, החל מחפתים יקרים במיוחד שעשויים מאבני חן או מתכות יקרות או חפתים פשוטים יותר. בדומה לשעון, גם החפתים הם סמל למעמד ומנעד הסכומים שלהם רחב מאוד.

שיקול נוסף כאשר מסתכלים על חפתים הוא סימטריות – ניתן לבחור שני חפתים באותה צורה או שניתן לגוון. כאשר מגוונים ניתן להשאיר את החפתים באותה הצורה אך אחרים (למשל שני חפתים מרובעים אך שונים על כל אזיק שרוול) או שניתן להותיר את אותו הזוג. זוהי דרך מרעננת לגוון ולהראות יצירתיות.

 

צילומים

תוכן עניינים
מצאתם מה שחיפשתם ? שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
תכשיטים
טבעות אירוסין
הזמנת טבעת אירוסין בהתאמה אישית

היום זה כבר ברור לך יותר מאשר בעבר שאתה מוכן ורוצה להתחתן? האישה שאתה מבלה את חייך בחודשים האחרונים היא האהבה האמתית שתמיד חיפשת ואיחלת לעצמך? אם כך, ברור מדוע

עוד באתר
טבעות אירוסין – כמה זה עולה?

המומחים של חברת דיימונד פקטורי החברה המובילה בתחום היהלומים מסבירים ממה מורכב המחיר של טבעת היהלום. ממה מורכב המחיר של טבעת אירוסין? טבעת האירוסין המבוקשת ביותר היא כמובן טבעת היהלום,