מה ההבדל בין עגילים ליום יום לעגילים לאירוע

היום לכמעט כל אישה יש באוזניים חורים לעגילים, ולא פלא – עגילים הם תכשיטים שמקנים מראה ייחודי, וקל לשים לב אליהם כאשר מסתכלים על פניה של אישה.

עולם התכשיטים מציע כיום מגוון אדיר ורחב ביותר של עגילים מכל הסוגים, מחומרי גלם שונים ובקשת מחירים רחבה ביותר, וההתאמה של עגילים לסיטואציה מסוימת וללבוש לא תמיד קלה.

מתלבטות איזה עגילים ללבוש לעבודה, או לאירוע מיוחד? אנחנו כאן לעזרתכן

 

כך תבחרי את העגילים הנכונים

חשוב מאוד להתאים את העגילים אותם את בוחרת לסיטואציה ולמה שאת לובשת. למשל, לא כל עגיל יתאים לאירוע מכובד וללבוש יוקרתי וחגיגי. באופן כללי, ניתן לחלק עגילים לשני סוגים: עגילים פורמליים ועגילים לא פורמליים, כאשר עגילים פורמליים הם עגילים אותם את יכולה לענוד ביום יום, לעבודה או סתם יציאה לא מאוד חשובה מהבית בעוד עגילים בלתי פורמליים הם עגילים שעונדים באירועים מיוחדים וחגיגיים.

 

איך נבחר עגילים לאירוע מיוחד?

אז את יוצאת לדייט, חתונה או פגישה חשובה בעבודה שחשוב לך להיראות בה במיטבך? אם את מתלבטת איך לבחור עגיל בלתי פורמלי שמתאים לסיטואציה זו, כדאי לבחור עגיל ששומר על מראה עדין, קלאסי ומינימלי ושלא יהיה צעקני וייצור מראה עמוס מדי שלא מתאים לסגנון המבוקש. עגילים כאלו יכולים להיות עגילים צמודים לאוזן, עגילים משובצות יהלומים או אבני זרקון, חישוקים קטנים, עגילי פנינה ועוד.

לעומת זאת אם את מחפשת עגיל יותר יום יומי, תוכלי לבחור עגיל בצורת לב, עגילים משובצים אבני חן צבעוניות, עגילים תלויים, עגילי כסף פס ועוד.

 

התאמת העגילים ללבוש

העגילים אותם אנחנו עונדות משפיעים במיוחד על המראה שלנו וכן על הלבוש שלנו, כאשר לפעמים אותם בגדים יכולים להיראות אחרת לחלוטין בגלל בחירה אחרת של עגילים. מסיבה זו חשוב להימנע מניגודים קיצוניים בבחירת הצבעים: מצד אחד ניתן לשלב צבעי שכן שילוב צבעים יוצר עניין, אך מצד שני יש להימנע מעומס יתר וצבעים שבאמת לא הולכים יחד. למשל, עגילי כסף משובצים אבני זרקון שקופות יכולות להתאים מאוד ללבוש של חולצת גולף שחורה עם שיער אסוף, וייצרו מראה יוקרתי ואלגנטי.

 

עגילי כסף או עגילי זהב?

פעמים רבות ההתלבטות העיקרית היא אם לקנות עגילי כסף או עגילי זהב. לשתי האפשרויות יש יתרונות, אך לדעתנו יש פרמטרים חשובים מאוד שכדאי לקחת בחשבון: תכשיטי כסף באופן כללי עולים הרבה פחות מתכשיטי זהב, וזה מאפשר להתעדכן עם האופנה באופן תכוף יותר – מה גם שתכשיטי כסף לרוב מגיעים בעיצובים מגוונים יותר כך שאנחנו יכולות לבחור את מה שמתאים במיוחד בשבילנו.

 

מגוון עגילי כסף יוקרתיים ואיכותיים באמירוז תכשיטי כסף

קולקציית עגילי הכסף של אמירוז תכשיטי כסף מציעה מגוון עשיר ביותר של עגילי כסף מסוגים שונים. בין אם את מחפשת עגילים לעבודה וליום יום או עגילים לאירועים מיוחדים, באמירוז תוכלי למצוא את העגילים שיהלמו אותך עם טאץ' איכותי וייחודי רק לתכשיטים של אמירוז, המעוצבים על ידי החברה עצמה.

 

דוגמנית

תוכן עניינים
מצאתם מה שחיפשתם ? שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
שעה שלוש
תכשיטים
איך למצוא באונליין שעונים לגבר במבצע?

סדר הוא אחד הדברים החשובים ביותר בחיים. אדם אשר אינו מסודר הוא אדם אשר יתקשה לנהל קריירה מצליחה, יתקשה בזוגיות ובטח ובטח יתקשה לגדל ילדים. לכן עולה השאלה מה אפשר

שרשרת
תכשיטים
גברים בסטייל: הכירו את הטרנדים החמים של 2020

אופנת הגברים לשנת 2020 עומדת כולה בסימן של שימוש  באקססוריז, ובראשם תכשיטים מעוצבים. מהם הטרנדים החמים אותם מומלץ להכיר לקראת השנה החדשה? על כך ובהרחבה – במדריך הבא.   הטרנדים