2 הבדלים בין יהלומים טבעיים ליהלומי מעבדה

אם הגעתם לכאן, אתם וודאי רוצים לקבל מידע מהימן בנוגע ליהלומי מעבדה. אם כך, דעו שאתם לא לבד. בתקופה האחרונה עולה הביקוש בכל הנוגע לידע בתחום זה. שכן, רבים גילו את הטרנד החם שצפוי להישאר אתנו עוד שנים רבות – יהלומי המעבדה. יצאנו לבדוק מהם היהלומים הללו ומה ההבדלים בינם לבין היהלומים הטבעיים וחזרנו עם כל הפרטים שיוצגו בפניכם בשורות הבאות.

 

תכירו תחילה את הנשים שעומדות מאחורי המדריך

המדריך הנוכחי נכתב על ידי נשים שיודעות דבר או שניים על יהלומי מעבדה. שכן, הן קיבלו לא מעט תכשיטים בתקופה האחרונה שמשובצים בהם יהלומי מעבדה בגדלים שונים. הגענו אליהן לאחר שפרסמנו פוסט בפייסבוק וביקשנו לקבל מידע מקיף אודות ההבדלים בין יהלומים אלו ליהלומים טבעיים. לשמחתנו, מעל ל – 20 נשים בחרו לקחת חלק ולסייע לנו בכתיבת המדריך ואנו מודים להן על כך.

 

מה הדמיון בין השניים?

רגע לפני שנציג בפניכם את ההבדלים בין שני סוגי יהלומים אלו, אנו מוכרחים להציג בפניכם דווקא את הדמיון. הנשים שסייעו לנו בכתיבת המדריך ציינו כי מבחינה ויזואלית, יהלומי המעבדה זהים לחלוטין ליהלומים הטבעיים. שכן, שניהם מצוידים ברמת קושי ועמידות זהה. אם אתם רוצים לראות בעצמכם את הדמיון הזה, תוכלו להגיע עם יהלום טבעי אל חנות שמוכרת יהלומי מעבדה, כמו למשל ניו דיימונד – יהלומי מעבדה ולראות את הדמיון בעצמכם.

 

ובכל זאת, מה ההבדל ה – 1 בין שני היהלומים הללו?

ההבדל ה – 1 בין שני היהלומים הללו זו העובדה שאחת מהם מיוצר במעבדה והשני מגיע מהטבע. ועכשיו בהרחבה, היהלום הטבעי הוא כזה שנוצר מלחץ של קרום כדור הארץ. מדובר בהליך שלוקח מיליוני שנים. לאחר שהם נמצאים בטבע, הם נלקחים למקום שבו הם עוברים את התהליכים הבאים:

  • כרייה
  • חיתוך
  • ליטוש

 

מה ההבדל ה – 2 בין שני היהלומים הללו?

ההבדל השני נוגע לרכיבים. שכן, ביהלום הטבעי יש כמויות זעירות מאוד של חנקן. בעוד ביהלומי המעבדה אין את החומר הזה כלל וכלל. מסתבר שזה אחד הסימנים שמאפשרים לגמולוגים לבדוק האם מדובר ביהלום טבעי או בכזה שגדל בתנאי מעבדה.

 

איך תוכלו לבחור את היהלום המתאים לכם ביותר?

כעת ידוע לכם כי מדובר בשני יהלומים שנראים זהים אחד לשני. כך שנותר לכם רק להגיע לחנות ולראות איזה עיצובים מתאימים לכם ביותר. ראוי לציין יתרון חשוב מאוד של יהלום המעבדה – אתם יכולים לעצב אותו כפי רצונכם. כך שאם ראיתם יהלום טבעי בעיצוב מסוים אך אתם מעדיפים יהלום מעבדה, תמיד תוכלו לעצב את יהלום המעבדה לפי טעמכם.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מהם 2 ההבדלים בין יהלומים טבעיים לבין יהלומי מעבדה. כעת, כשיש לכם את כל המידע בנושא, עליכם פשוט לבחור את היהלום המתאים לכם.

 

ניו דיימונד - יהלומי מעבדה

תוכן עניינים
מצאתם מה שחיפשתם ? שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מתנה אדומה
עוד באתר
מתנה מושלמת לאשתך בעזרת הר הביטוח

מי מאיתנו לא היה רוצה לפנק את אישתו במתנה מיוחדת ויפה ליום ההולדת או ליום הנישואין? ישנם הרבה סוגי מתנות שאנו נמנעים לקנות בעקבות תג המחיר הגבוה- אך לא עוד!

עגילי זהב ראשית
תכשיטים
5 טיפים לבחירת עגילי זהב לבת הזוג

יש הרבה דברים חשובים בחיים כמו כמה כסף יש לנו, איפה אנו גרים, באיזה מכונית אנו נוסעים ועוד שלל של נושאים שיש לתת עליהם את הדעת. אך בסופו של יום