מתנה מושלמת לאשתך בעזרת הר הביטוח

מי מאיתנו לא היה רוצה לפנק את אישתו במתנה מיוחדת ויפה ליום ההולדת או ליום הנישואין? ישנם הרבה סוגי מתנות שאנו נמנעים לקנות בעקבות תג המחיר הגבוה- אך לא עוד!

למצוא את התקציב למתנה המושלמת

החלטת שאתה רוצה לקנות מתנה מושקעת ויפה לאשתך (כך תקנה צמיד יפה לאשתך) לכבוד יום ההולדת, יום הנישואין או סתם כדי להפגין את אהבתך הרבה. לצערנו, לא כולם יכולים להרשות לעצמם לרכוש כל מתנה שהם רוצים מבלי להתייחס לתג המחיר.

אנו רוצים להציע לכם דרך מעולה להשיג את התקציב שאתם זקוקים לו לצורך רכישת המתנה- הר הביטוח.

חברת הר הביטוח

חברת הר הביטוח הוקמה לפני מספר שנים במטרה לסייע לאלפי הישראלים שמשלמים סכומי כסף רבים ומיותרים בגין ביטוחים שונים. מדובר בביטוחים הבסיסיים ביותר עבור כל אדם, החל מביטוח חיים, ביטוח בריאות, ביטוח פנסיה, ביטוח רכב, ביטוח דירה או בית עסק ועוד.

מטרת המאמר לא תהייה להגיד לכם לבטל את כלל הביטוחים וכך לחסוך כסף לטובת המתנה.

המטרה היא לחשוף אתכם למצב שבו מעל 70 אחוז מהישראלים נמצאים בו- מצב של כפל ביטוחים.

רוב האזרחים במדינת ישראל מבוטחים גם בחברות הבריאות הגדולות וגם בחברות ביטוח פרטיות. עד כה אין בעיה כלל. הבעיה נוצרת כאשר אנו משלמים (שלא ביודעין או שכן ביודעין) על סוג ביטוח זהה- פעמיים.

מדובר בהוצאה כלכלית שעשוייה להגיע לאלפי שקלים מיותרים בשנה. אין שום הצדקה לכך, מכיוון שאתם מבוטחים עבור הביטוח בחברה אחת, לכן אין טעם לשלם עבור סוג הביטוח הזה פעמיים.

כסף

כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לאתר הר הביטוח בכתובתhttps://harhabituach.co.il  ולהשאיר את הפרטים שלכם. נציגי החברה יבצעו את הבדיקות הדרושות ויחזרו אליכם עם דוח מפורט ובו כלל סוגי הביטוחים השונים שבהם אתם מבוטחים ועליהם אתם משלמים. כמו כן, תוכלו לקבל מידע עבור כלל הביטוחים הכפולים שבהם אתם משלמים פעמיים שלא כצורך. באמצעות ביטול הביטוחים הללו תוכלו להגיע לחיסכון כספי של עשרות עד מאות שקלים בחודש בודד(!!).

כאשר אנו מכמתים את זה לסכום כולל בשנה- מדובר בסכום אסטרונומי לכל הדעות!

מדוע כדאי להשתמש בשירות הר הביטוח?

מעבר לסיבה הברורה שהיא חיסכון של כספכם האישי יש יתרונות רבים נוספים.

יתרון מרכזי הוא החיסכון המשמעותי בזמן שיידרש לכם לטפל בבעיה. כולנו מכירים את זמני ההמתנה הארוכים של חברות הביטוח. פנייה לחברת הר הביטוח תחסוך לכם זמן יקר שתוכלו להשקיע בדברים אחרים.

היתרון החשוב מכול שבעבורו התכנסנו כאן הוא הגמישות הכלכליות שתהייה לכם בשלב בחירת המתנה לאשתכם. תוכלו להשקיע יותר כסף בעקבות חיסכון כלכלי שתייצרו לעצמכם דרך אותם ביטוחים כפולים שניתן לבטל.

תוכן עניינים
מצאתם מה שחיפשתם ? שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
חריטה אישית
מתנות
המתנה המושלמת – חריטה אישית על טבעת

טבעות הן מתנה יפהפייה, מושקעת ומרגשת. ומה יכול להפוך את הטבעת למתנה מושלמת ממש? תוספת חריטה אישית, שיכולה להפוך תכשיט לקמע. על כך במאמר שלפניכם   גלגולה של טבעת טבעות

גבר מציעה נישואים
טבעות אירוסין
מדריך הכנת הצעת נישואין – לא רק טבעת

אתה מרגיש לאחרונה שהגיע הזמן למסד את היחסים שלך בצורה רצינית יותר עם האישה שאיתה אתה מתעורר בכל בוקר? רוצה להציע לה נישואין ומעוניין לעשות את זה בדרך הכי יפה

מתנה אדומה
עוד באתר
מתנה מושלמת לאשתך בעזרת הר הביטוח

מי מאיתנו לא היה רוצה לפנק את אישתו במתנה מיוחדת ויפה ליום ההולדת או ליום הנישואין? ישנם הרבה סוגי מתנות שאנו נמנעים לקנות בעקבות תג המחיר הגבוה- אך לא עוד!