למה טבעת איטרניטי היא הטרנד הלוהט של העונה?

לא מכירות את טבעת האינטרניטי? טבעות מסוג זה משובצות יהלומים לכל אורכן וניתן למצוא אותן בחנויות תכשיטים יוקרתיות.

הטבעות יפהפיות וקנו להן קהל רב של מעריצות, כל אישה בעולם חולמת על טבעת איטרניטי.

סקרניות לראות את הטבעת הכי אהובה בשוק? רוצות לדעת איך השם הזה הגיע אליה? כל ההסברים מחכים לכן בכתבה הבאה.

 

קצת היסטוריה

חברת יהלומים בשם "דה בירס" קנתה הרבה מהיהלומים שיוצרו ברוסיה. רוב היהלומים מרוס היו קטנים, לכן החברה נאלצה לעצב טבעת עם יהלומים קטנים, בשונה מיהלום גדול אחד שהיה מקובל אז. החברה בחרה לשבץ לכל אורך הטבעת יהלומים קטנים ועדינים. הטבעת יועדה לנשים שנמצאות בזוגיות לאורך זמן, והיא סימלה את הנצחיות של קשרי האהבה, מכאן שמה – אינטרניטי באנגלית זה נצח.

 

טבעת איטרניטי – טבעת עם משמעות

הטבעת כל כך פופולרית היום בזכות המשמעות העומדת מאחוריה. זו לא סתם טבעת יפה, היא מסמלת את היופי של האהבה וההתמסרות זה לזה. הרציפות של היהלומים מבטאת את האינסופיות של זוגיות ארוכת שנים. הטבעת תזכיר לכל זוג כי אהבתם היא להבה אשר תבער תמיד. טבעת איטרניטי היא המתנה המרגשת ביותר שבן הזוג יכול לתת לכן.

 

טרנד חדשני

לכולנו כבר נמאס מטבעת האירוסים הרגילה – יהלום גדול על טבעת זהב. כמה אפשר לראות את זה? טבעת איטרניטי מציעה עיצוב חדשני ומרענן. ריבוי היהלומים יוצר מראה עדין יותר מיהלום גדול. אם בא לכן לגוון ולהיות מיוחדות – טבעת איטרניטי היא התשובה.

 

התאמה לכל הגילאים

טבעת איטרניטי מגיעה בגדלים שונים – ניתן לשבץ יהלומים גדולים ואז הטבעת תהיה רחבה, וניתן לשבץ יהלומים קטנים והטבעת תהיה צרה. טבעות עבות מתאימות לנשים מבוגרות כיוון שהמראה שלהן פחות עדין. לעומת זאת, טבעות צרות מתאימות לנערות ובחורות בשל העדינות. שני סוגי הטבעות מאפשרים לכל אישה בכל גיל לענוד טבעת איטרניטי.

 

מגוון צבעים וסוגים

טבעת אינטרניטי יכולה להיות בגוונים שונים – זהב 14 קראט, זהב אדום, זהב לבן ועוד. הזהב מהווה את הבסיס המחבר בין היהלומים. הזהב אינו מוסתר לכן חשוב לבחור גוון של זהב שאתן אוהבות. בנוסף, סוגי היהלומים ואבני החן הם רבים, ניתן לבחור כל אבן שתרצו בשביל הטבעת. האפשרויות הרבות שמוצעות הופכות את הטבעת לטרנד לוהט כל כך.

 

לסיום

טבעת איטרניטי היא טבעת יפהפייה עם הרבה משמעות. מומלץ לכל אחת לרכוש טבעת כזו בחיים, זו רכישה שלא תצטערו עליה. הטבעת משובצת ביהלומים לפי בחירה ובגוון של זהב לפיה בחירה – מגוון האופציות הופך אותה לפופולרית. כמו כן, ניתן לבחור את גודל היהלומים הרצוי ובכך להשפיע על רוחב הטבעת. טבעת איטרניטי היא הרבה יותר מקורית מכל טבעת אחרת, היא אלגנטית ואופנתית במקביל. רוצות למצוא את טבעת האינטרניטי היפה ביותר? היכנסו לאתר.

שני טבעות

תוכן עניינים
מצאתם מה שחיפשתם ? שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
עוד באתר
כך תקנה צמיד יפה לאשתך

יום ההולדת של אשתך האהובה מתקרב ואתה חושב מה תוכל לקנות לה? מחפש מתנה שתרגש אותה באמת? אם כך, ברור לנו מדוע אתה בדילמה, כי למרות שאתה מכיר את אשתך

אישה לבושה לאירוע
שרשראות
שרשראות מהממות שישדרגו לך את הלוק

בעזרת השרשרת המתאימה, תוכלו לשדרג את הלוק שלך בקלות ובלי השקעה גדולה. גם אאוטפיט שמורכב מג'ינס וטישרט פשוטה יכול להפוך ללא פחות ממדהים, באמצעות שילוב נכון של אקססוריז. שילוב כזה

מתנה עטופה לגבר
עוד באתר
מתנות שישפרו לכם את הזוגיות

לכל זוגיות יש את הקשיים שלה, יש זוגיות שהקושי העיקרי בה הוא הבאת ילדים, יש זוגיות שהקושי העיקרי בה זה היחסי מין והתפקוד המיני של בני הזוג ויש זוגיות שהקושי