ביטחתם את התכשיטים שלכם – בדקו את הכפילויות

יש לכם כמות גדולה של תכשיטים בבית? אחת מהפעולות הראשונות שאתם צריכים לעשות זה כמובן לרכוש ביטוח אשר יגן עליכם מפני גניבות או פריצות אל תוך הבית שלכם. לא כולם יכולים להרשות לעצמם להחזיק את התכשיטים ללא כל ביטוח, כי כל גניבה קטנה עלולה לעשות לכם נזק כספי וגם נזק סנטימנטלי. כיום השוק מוצף באין ספור של חברות המציעות לבטח את התכשיטים שלכם ולספק לכם את ההגנה האולטימטיבית.

המבחר שעומד לרשותכם אומנם מספק לכם לא מעט אופציות וגם תחרות במחירים בין כל החברות, כך שאם תקבלו את ההחלטה הנכונה תוכלו להרוויח מכל הסיטואציה. אך כאשר כולם רבים ומנסים להרשים אתכם, לא מן הנמנע כי תתפתו לקבל מספר עצות בו זמנית או בתקופות שונות. לסיטואציה הזאת קוראים כפל ביטוחי, וחשוב מאוד שתכירו את המושג ואת ההשלכות שהוא מביא ביחד איתו.

תכשיט יוקרטי

האם כפל ביטוחי עשוי לסייע לכם?

ממש לא! כפילויות בכל הקשור לביטוח התכשיטים שלכם לא יועילו לכם בדבר. בסופו של יום כאשר תצטרכו להפעיל את הביטוח אתם תקבלו החזר כספי אך ורק מביטוח אחד מבין האופציות העומדות לרשותכם. לכן כאשר אתם מחזיקים בכפל ביטוחי לא רק שלא תרוויחו יותר כסף אלא אתם מוציאים מידיי חודש עשרות שקלים אשר לא מועילים לכם בשום דבר בעתיד.

בעבר אנשים היו נוטים לחשוב כי כפל ביטוחי זה יעיל ומספק תעודת הגנה מלאה, כיום בזכות הכמות הגדולה של חברות הביטוח – אין בכך צורך. אם תפנו אל חברת ביטוח מנוסה ומיומנת אתם תוכלו להיות עם ראש שקט ובידיעה מלאה כי אתם מבטוחים בצורה האולטימטיבית.

איך בודקים כפל ביטוחי?

עוד שאלה שכיחה לא פחות היא בעצם איך מבצעים את הבדיקה ומוודאים כי אין לכם ביטוח תכשיטים משתי חברות ביטוח שונות? האמת, מדובר בפעולה די פשוטה שאתם יכולים לעשות ממש לאחר קריאת המאמר הזה.

כל מה שאתם צריכים לעשות זה ליצור קשר עם הסוכן שאחראי על הביטוחים שלכם ולוודא איתו אילו ביטוחים מכסים אתכם בכל סיטואציה שעלולה להגיע. כך תוכלו להבין בתוך זמן קצר האם קיימים לכם ביטוחים כפולים מכל סוג שהוא, עם דגש מרכזי על ביטוחים המכסים את התכשיטים שלכם – ששם הכפילות של הביטוחים היא לא יותר מבזבוז כסף מוחלט.

כפל ביטוחים הוא הדבר הראשון שאתם צריכים לבדוק כאשר אתם עומדים לעשות ביטוח חדש. אם מדובר בנושא שאתם שומעים לראשונה, בקלות תוכלו לבדוק האם קיים לכם כפל ביטוחי ממש ברגעים אלה. כך תוכלו להיות עם ראש שקט ולדעת כי מצד אחד אתם מבטוחים ומוגנים, ומצד שני אינכם מחזיקים בביטוחים כפולים שסתם מבזבזים לכם את הכסף.

איך לקנות יהלום ? לפרטים כנסו לכאן

תוכן עניינים
מצאתם מה שחיפשתם ? שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
טבעת יהלום
תכשיטים
איך להיות מעצבת תכשיטים מצליחה?

כל אישה רוצה להיות כמה שיותר יפה וזאת בשביל ההרגשה הפנימית שלה. כאשר אנו מרגישות יפה אנו חשות ביטחון עצמי גדול יותר וזה משפיע על הזוגיות שלנו, על הקריירה שלנו

קופסה עם טבעת
תכשיטים
טבעות – איך לבחור את הסגנון המדויק עבורך

טבעות rings, מהוות חלק בלתי נפרד מקופסת התכשיטים שלנו. בין אם זה טבעות ליום יום, טבעת אירוסין או טבעות לאירועים מיוחדים. על מנת לרכוש את הטבעת המתאימה לך ביותר ושתתאים

ג'ונגל
תכשיטים
לא רק יהלומים: מה עוד ניתן למצוא באפריקה

מעוניינים לצאת לטיול באפריקה ותוהים לעצמכם מה ניתן למצוא? ובכן, להלן מספר אטרקציות מובילות אשר יאפשרו לכם לתכנן טיול מושלם ואיכותי. כל הפרטים – בהמשך המאמר. אפריקה – לא מעט