גברים בסטייל: הכירו את הטרנדים החמים של 2020

אופנת הגברים לשנת 2020 עומדת כולה בסימן של שימוש  באקססוריז, ובראשם תכשיטים מעוצבים. מהם הטרנדים החמים אותם מומלץ להכיר לקראת השנה החדשה? על כך ובהרחבה – במדריך הבא.

 

הטרנדים החמים של 2020 – הגיע הזמן לעדכן את המלתחה

אין ספק כי שנת 2020 עומדת בסימן תכשיטים לגברים, והרבה מהם. למעשה, אם בשנים האחרונות הטרנד אשר שלט בענף התכשיטים לגברים היה מינימליסטי וכלל תכשיט אחד או שניים, הטרנד החזק לשנת 2020 הוא שימוש בתכשיטים עם אמירה וסגנון אישי, כחלק אינטגראלי מהמראה הכללי. להלן סקירה של מיטב הטרנדים אשר יככבו בשנה הקרובה אצל הגברים בישראל, כמו גם בעולם.

גבר עונד גורמה 

תכשיטים לגברים – חספוס ורכות

שילוב של מספר שרשראות יחדיו בסגנונות שונים מוצג בשבועות האופנה בעולם אצל לא מעט חברות עיצוב תכשיטים, כאשר שם המשחק בשנת 2020 הוא שילוב של חומרים טבעיים עם קשיחים, כחלק מהשפעות של פסטיבלים גדולים כדוגמת ברנינגמן אשר בו ניתן היה לראות שילוב של סגנונות שרשראות, טבעות וצמידים אשר משתלבים יחדיו לכדי מראה מחוספס אך גם מעניין. לכן, נוכל לראות בשנה הקרובה לא מעט גברים עונדים שרשרת המשלבת עור ואבנים, כמו גם מתכות קשיחות אשר משובצות באבני חן. טרנד חם מאוד לשנת 2020 אשר ממשיך לצעוד בגאון הוא נושא ההתאמה האישית. תכשיטים כאלו ניתנים לרכישה באמצעות חברות מקצועיות אשר מתמחות בעיצוב אישי ללקוח, בהתאם למידות מדויקות וכן לחזון עיצובי ברור הנעשה בשיתוף עם צורף. מדובר במתנה מושלמת בעבור גברים לאור היוקרה של התכשיט וכן המימד הרגשי הנלווה באמצעות החריטה, ולכן בשנת 2020 ניתן לראות כיצד יותר חברות יציעו לרשות הלקוחות שירות בהתאמה אישית כמו גם המשך של הטרנד הקודם של תכשיטים לגבר איכותיים ויוקרתיים במחירים נוחים באמצעות ייבוא או שיווק בלעדי, אותם ניתן לרכוש במחיר מצוין.

אקססוריז לגברים – הוציאו את הכובעים

הכובעים ממשיכים לככב גם בשנת 2020 אצל אופנת הגברים, וזאת כהמשך ישיר לטרנד אשר נמשך זה מספר שנים. אם כובעים היו נחשבים בעבר למיושנים, כיום מדובר באחד הטרנדים החמים של השנים האחרונות אשר אותו ניתן יהיה לראות באופן משמעותי עוד יותר בשנה הבאה. את הכובעים ניתן לרכוש הן באמצעות חברות אופנה מובילות לגברים והן באמצעות בוטיקים מתמחים אשר מציעים לרשות הגברים מגוון רחב של כובעים, בגוונים וטקסטורות אשר מתאימים לכל אירוע, כמו גם לחיי היום יום.

אפור זה השחור החדש

בשנת 2020 ניתן יהיה לראות כיצד שילוב הצבע האפור על גווניו השונים יהפוך למשמעותי במלתחה של כל גבר, הן בחולצות והן במכנסיים. בנוסף, החליפות האפורות עתידות לשלוט גם הן על עונת החתונות הקרובה, כחלק מטרנד עולמי של החלפת הצבע השחור המסורתי בצבע אפור כהה.

תוכן עניינים
מצאתם מה שחיפשתם ? שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
טבעת
יהלומי מעבדה
צורות ליטוש וחיתוך של יהלומי מעבדה

יהלומים הינם חומר גלם אותו ניתן למצוא לעיתים קרובות בשוק התכשיטים. היות ויהלומים צברו פופולריות וביקוש רב בשנים האחרונות, מלבד מציאתם בגרסתם הטבעית, ניתן אף גם למצוא את אלו בצורה

עוד באתר
טבעת האירוסין המושלמת

כל החברים שלך כבר התחתנו? נדמה לך שהגיע גם זמנך והיית רוצה לעשות מסיבה גדולה כזאת שבה אתה והחברה שלך הופכים לזוג נשוי? אם כך, ברור מדוע אתה מתרגש ומדוע