ראש בראש: שעון מייקל קורס או שעון טיסו

המותגים המובילים כיום בעולם השעונים הם ללא ספק שעוני מייקל קורס ושעוני טיסו. מה עדיף? להלן הפרטים.

שעונים – מלחמת המותגים

זה לא סוד כי ענף השעונים בעולם מהווה נתח שוק משמעותי, וזאת לאור העובדה כי מדובר בפריט פונקציונאלי אשר כל אדם רוכש בחייו. יחד עם זאת, לא ניתן להתעלם מן העובדה כי כיום המותגים השולטים בענף הם של מותג העל מייקל קורס, כמו גם טיסו. המכירות של המותגים הללו עברו זה מכבר את מיליארדי הדולרים, וזאת בשל האיכות יוצאת הדופן כמו גם עיצוב חדשני אשר מתאים לגברים כמו גם לנשים, כאשר בשנים האחרונות ניתן לרכוש מהמותגים הללו שעוני יוניסקס אשר מתאימים לשני המינים. אם אתם מתלבטים כעת לגבי רכישה של אחד המותגים, אתם ממש לא לבד. מדובר במותגים אהודים מאוד בישראל ומשום כך רבים מתלבטים בשאלה איזה מותג עדיף, ואנחנו כאן בכדי להגיע להכרעה בסוגיה.

שעון גברי

שעוני מייקל קורס

מיייקל קורס הוא מעצב על אמריקאי אשר מהווה כיום את חוד החנית של עולם העיצוב, כאשר האימפריה שלו חולשת לא רק על בגדים, נעליים ואביזרים אלא גם על שעונים. השעונים שלו נחשבים לאהודים מאוד על כוכבי הוליווד, וברבות השנים עיצב המעצב שעונים למגוון רחב של אישים מכל רחבי העולם, כולל אשת נשיא ארה"ב לשעבר הגברת מישל אובמה. עד לפני מספר שנים המותג איננו נמכר בישראל, אולם כיום ניתן לבצע רכישה של המותג באמצעות אתר הצרכנות המוביל בישראל carryonline כאשר טווח המחירים ע"פ נציגי החברה נע בין 399 ₪ לשעון הזול ביותר ועד ל 700 ₪. העיצוב של השעונים של המותג מתאפיינים ברמת ניקיון גבוהה, שיבוץ יהלום כמו גם מערכות אנאלוגיה מתקדמות אשר מאפשרות לכל אחד ואחת לקבל את השעון ולהשתמש בו למשך שנים רבות, כולל תעודת אחראיות.

שעוני טיסו

טיסו הוא מותג שעונים וותיק מאוד ויוקרתי במיוחד, כאשר בניגוד למותג של מייקל קורס טווח המחירים גבוהה בהרבה ומתחיל ב 1,300 ₪ לשעון. במותג מקפידים להשתמש בחומרי גלם איכותיים מאוד, כמו גם רצועות עור יוקרתיות אשר מקנות מראה יוקרתי במיוחד אשר מתאים לנשים כמו גם לגברים. השעונים של החברה נחשבים כיום לטובים ביותר בענף השעונים, זאת בשל האיכות כמו גם העיצוב החדשני אשר נשמר מאז הוקמה החברה, ומתקדם בכל עת בהתאם לטרנדים החמים ביותר. מדובר בהשקעה כספית לא מועטה ביחס לשעוני מייקל קורס, אולם ניתן לומר כי מדובר בהשקעה כספית משתלמת ביותר בשל העובדה כי מדובר בשעונים איכותיים אשר יכולים לשרת אתכם למשך שנים רבות, בתחזוקה מינימלית. מעוניינים לבצע רכישה של שעוני מייקל קורס או טיסו? היכנסו לאתר הרשמי של carryonline בכתובת https://www.carryonline.co.il/ והתחילו ברכישה.

תוכן עניינים
מצאתם מה שחיפשתם ? שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
לב יהלומים
עוד באתר
תכשיטים שעושים את ההבדל

רוצה להקפיץ את ההופעה שלך? להעניק לעצמך או לחברה את המתנה המושלמת? רכישה של תכשיטים שעושים את ההבדל מאפשרת זאת, וכיום זה קל יותר מתמיד. כיצד? להלן הפרטים. תכשיטים שעושים

עוד באתר
טבעות אירוסין – כמה זה עולה?

המומחים של חברת דיימונד פקטורי החברה המובילה בתחום היהלומים מסבירים ממה מורכב המחיר של טבעת היהלום. ממה מורכב המחיר של טבעת אירוסין? טבעת האירוסין המבוקשת ביותר היא כמובן טבעת היהלום,